Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка кур'єром може здійснюватися Новою Поштою згідно тарифів.
- Післяплата за мінусом 20% передоплати. Саджанці менше 2 одиниць не відправляємо!
Способи оплати
- Післяплати за мінусом 20% передоплати. Решту замовлення ви оплачуєте при отриманні у відділенні перевізника (20грн + 20% від суми, що залишилася).
- За умови перед оплатою 20% від суми замовлення
Гарантія:
Наш товар – це живі рослини. На жаль, при транспортуванні поштовими службами до Вас, вони можуть у дорозі пошкодитися або підсохнути, головне не поспішайте відразу розчаровуватися, всі питання можна вирішити, тому просимо відразу звернутися до нас!
Керуючись Законом України "Про захист прав споживачів" від 15.05.1991р. №1023-XII, ми готові компенсувати кошти чи товар у разі:
-якщо після отримання та огляду посилки, товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою і т.д.
-Якщо ви виявили дефект товару.
-Якщо вам прийшло не те, що Ви замовляли, товар не відповідає заявленим продавцем характеристикам.
Як доказ обов'язково надішліть на вайбер фото товару,
Ми обов'язково обмінюємо товар належної якості або повернемо Вам гроші за умови, якщо Ви звернулися протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Відсутність звернення є фактом, що ви підтверджуєте отримання спочатку якісного посадкового матеріалу
Доставка замовлення
У зв'язку з тим, що у нас немає своєї послуги з доставки замовлень до вашого населеного пункту, то за доставку замовлення перевізником вибраним вами ми відповідальності ми не несемо, т.к.не можемо проконтролювати увесь складний ланцюжок доставки (вантаження, перевантаження, розвантаження, перевезення і так далі).
При відправці замовлення в населений пункт вказаний вами при оформленні замовлення, ми повністю покладаємося на Ваш усвідомлений вибір перевізника, якому Ви довіряєте.
Зі свого боку ми намагаємося надійно упакувати товар, що у свою чергу вимагає з нашого боку чималих зусиль і витрат часу. Після відправки ми повідомляємо на ваш телефон (вайбер) номер декларації (накладна) після чого Ви повинні самостійно відстежуватимете доставку.
У разі виниклих проблем з перевезенням (не вчасно виконана доставка, ушкодження упаковки при перевезенні, пошкоджені саджанці і т.п) дозволити їх Ви зможете тільки з представниками вибраного Вами перевізника.
ВАГА!!!
Просимо поставитися з розумінням
У зв'язку з тим, що зараз виникають складнощі в роботі компаній-перевізників змушені перейти на передоплату часткову 20% від суми замовлення, або повну 100% від суми замовлення, при цьому ви економите свої гроші не оплачуючи комісію за переказ коштів (20грн+2% від суми переказу, в середньому 50грн на замовлення).
ВСІМ МИРНОГО НЕБА!
СЛАВА УКРАЇНІ!!!